شهید مسعود مددخانی

جانباز شهید راه امربه معروف و نهی از منکر

شهید مسعود مددخانی

جانباز شهید راه امربه معروف و نهی از منکر

شب گذشته جمعی از جامعه حزب الله و همچنین دوستداران شهدا در منزل شهید مدد خانی اجتماع کردند  و به عزاداری پرداختند.

در این مراسم  همسر شهید مددخانی اظهار داشت در حالی که پرونده پزشکی شهید مددخانی اذعان دارد که ایشان بر اثر جراحات ناشی از ضرب و شتم اراذل و اوباش به شهادت رسیده است اما مسئولان بنیاد شهید تاکنون از قبول این مسئله خودداری کرده و خواستار کالبد شکافی و انجام مراحل مختلف شده‌اند.

وی با بیان اینکه قرار بود ابتدا پیکر شهید مددخانی در قطعه صالحین دفن شود گفت: فعالین فریضه امر به معروف خواستار پیگیری برای دفن این شهید در قطعه شهدا شدند و اکنون در حال رایزنی با مسئولان برای این مسئله هستیم و امیدواریم با تلاش مسئولان این امر محقق شود.

 
 حاج آقای دهقانی از فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر در این مراسم سخنرانی کردند.

بعد از این مراسم، خانم لاله افتخاری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و هم چنین حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، از خانواده این شهید عزیز دیدن کردند و مصیبت در گذشت ایشان را تسلیت گفتند.
در این مراسم همسر و خانواده این شهید والا مقام با نوشتن نامه و درخواستی  و امضای طوماری از مسئولین خواستار رسیدگی ایشان به عدم  تدفین شهید مدد خانی در قطعه شهدا شدند.







نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی