شهید مسعود مددخانی

جانباز شهید راه امربه معروف و نهی از منکر

شهید مسعود مددخانی

جانباز شهید راه امربه معروف و نهی از منکر

علی رغم پیگیری‌های فراوان خانواده شهید مددخانی جهت تدفین پیکر او در قطعات ویژه شهدا با این درخواست موافقت نشد و پیکر مطهر شهید مددخانی با وجود نارضایتی اطرافیان، مظلومانه در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.
 به گزارش  شهدای ایران به نقل ازتسنیم، مراسم خاکسپاری شهید امر به معروف و نهی از منکر، مسعود مددخانی صبح امروز 20 فرودین‌ماه92 با حضور نمایندگان تشکل‌های مردمی امر به معروف، خانواده شهید، فرمانده ناحیه مقاومت باهنر، اکبری رئیس خانه شهید و شهوش قائم مقام بنیاد شهید تهران بزرگ برگزار شد.

علی رغم پیگیری‌های فراوان خانواده و دوستان شهید مددخانی جهت تدفین پیکر او در قطعات ویژه شهدا که تنها خواسته شهید امر به معروف بود، با این درخواست موافقت نشد و پیکر مطهر شهید مددخانی با وجود نارضایتی اطرافیان، مظلومانه در قطعه صالحین بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

شهناز فیروزی همسر شهید مددخانی در گفتگو با تسنیم، ضمن ابراز نارضایتی از وعده‌های عمل نشده مسئولین گفت: مراسم خاکسپاری شهید مددخانی در شأن یک شهید امر به معروف و نهی از منکر برگزار نشد و هیچ کدام از مسئولین که می‌بایست در این مراسم شرکت می‌کردند، نبودند. ما اگرچه با تدفین ایشان در قطعه صالحین موافق نبودیم اما موافقتی درمورد قطعه شهدا نیز صورت نگرفت.

وی افزود: خود شهید در طول سالیانی که رنج جانبازی را تحمل می‌کرد هیچ اعتراضی نکرد. اما حالا که شهید شده است من به عنوان همسر ایشان قطعا مصر هستم که مسئله شهادت ایشان را پیگیری کنم و پیگیری من نه به خاطر همسرم بلکه به خاطر آن است که حق دیگر آمران به معروف و ناهیان از منکر ضایع نشود.

شهید مسعود مددخانی در سال 1374 طی مأموریت و در حین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با اراذل و اوباش منطقه فلاح در ساختمان در حال احداث درگیر شده و پس از سقوط از ارتفاع دچار ضایعه نخاعی شد. وی سرانجام بعد از 19 سال تحمل درد و رنج مجروحیت، در 16 فروردین 93 در بیمارستان بقیه الله(عج) به خیل عظیم شهدا پیوست. در روز 18 فروردین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام برگزار شد، اما به دلیل عدم موافقت بنیاد شهید با تدفین او در قطعه شهدا مراسم خاکسپاری به تعویق افتاد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی