شهید مسعود مددخانی

جانباز شهید راه امربه معروف و نهی از منکر

شهید مسعود مددخانی

جانباز شهید راه امربه معروف و نهی از منکر

همسر شهید مددخانی در دانشگاه علم و صنعت گفت: در این ۱۹ سال بدلیل اینکه مسئولین را در موضوع امر به معروف و نهی از‌منکر نقد می‌کرد همیشه مغضوب مسئولان بود اما رهبری را دوست داشت و همیشه آرزو میکرد مرگ‌خود را پیش از رهبرش قرار دهد.
به گزارش شهدای ایران؛ مراسم رونمایی از کتاب و مستند«از یاد رفته» اولین مستند بلند در موضوع احیا امر به معروف که جنبش دانشجویی حیا آن را تولید کرده است به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در این دانشگاه برگزار شد.

کتاب ازیاد رفته مجموعه خاطرات منتخب در موضوع احیا امر به معروف و نهی از منکر است که با جمع آوری خاطراتی در این موضوع از سایت جنبش دانشجویی حیا تهیه و تدوین شده است.

«از یاد رفته» مجموعه ای از 60 خاطره است که از میان 500 خاطره به نقل از کسانی که امربه معروف و نهی از منکر کرده اند گلچین شده است. در ابتدای این کتاب حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و حجت الاسلام جاودان بر روند جمع آوری خاطرات این کتاب نظارت داشته و مقدمه ای بر این کتاب نوشتند.

در این مراسم هدیه ای به رسم یادبود به همسر شهید مسعود مددخانی اهدا شد . در این بخش از مراسم همسر شهید مسعود مددخانی با خواندن بخشی از مصاحبه این شهید با مجله اطلاعات هفتگی در سال 73 و ضمن گوشزد کردن به مسئولین در زمینه احیا امر به معروف ونهی از منکر، ادامه داد: از شما می خواهم که این واجب امربه معروف و نهی از منکر فراموش نشود و شهید مدد خانی با عشقی که به رهبری واعتقاداتش داشت این واجب فراموش شده را از خانواده وهمسرخود شروع کرد.

وی اضافه کرد: در این 19 سال به خاطر اینکه مسئولین را در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نقد می‌کرد همیشه مغضوب مسئولین بود اما عاشقانه رهبری را دوست داشت و همیشه آرزو میکرد که مرگ خود را پیش از رهبرش قرار دهد.

جنبش دانشجویی حیا بنا دارد کار گروههایی با موضوع احیا امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه علم و صنعت برگزار کند.

به گزارش تسنیم، شهید مسعود مددخانی 19 سال پیش همراه با تعدادی از بسیجیان و با حکم قضایی بسیج به یک خانه تیمی نیمه ساز که تبدیل به مرکز فسادی در تهران شده بود وارد شده و برای پیشگیری از ادامه فعالیت آن کانون فساد اقدام می کند که بر اثر ضربه و پرتاب از بالای ساختمان دچار آسیب دیدگی شدید می شود. وی در طول 19 سال گذشته 4 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و با مشکلات آسیب نخاع روبرو بود که سرانجام در فروردین امسال روح بلندش به ملکوت رفته و با شهدا قرین شد.

نظرات (۱)

چرا سفسطه کردین؟همسر به اصطلاح شهید الان صیغه همسایه زن دار
ماشده!امروزم پسرش دنیا اومد.ذهن مردمو جوری میشورین که انگار پاکه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی